Liturgische agenda

Live volgen via Youtube

29 maart 2020

De mis is ook live via youtube te volgen via deze link: https://www.youtube.com/channel/UClfJhG3LxzgqN6Wa7MBqQHw

Woensdag 6 maart 09.00 uur H. Mis Beek kl. Bartholomeus.

Donderdag 7 maart 09.00 uur H. Mis Millingen; aansluitend aanbidding tot 18.00 uur. Overleden ouders Heijmink, broers en zussen, zuster Trees Heijmink.

Vrijdag 8 maart 09.00 uur H. Mis Millingen

Zaterdag 9 maart 09.00 uur H. Mis Millingen; aansluitend rozenkransgebed

Zaterdag 9 maart 10.00 uur – zondag 10 maart 10.00 uur: Aanbidding in dagkapel Millingen.

Zaterdag 9 maart 19.00 uur H. Mis Ooij (Mannenkoor Beek) – 4e zondag van de veertigdagentijd jaar B. Jan en Wilma Donderwinkel–ten Haaff.

Zondag 10 maart 10.30 uur H. Mis Millingen (Vivace). Jo Heijmen-Arnts, Erik Janssen, Joop Rutten, Hendrik en Agnes Peters, Gerrit de Kleijn en echtgenote en hun kinderen Dora, Toon en Gert, Overkleden ouders Heijmink, broers en zussen, Zuster Trees Heijmink,  Jan en Bets van Sonsbeek-van den Broek, Harrie Kasteel.

Dinsdag 12 maart 19.00 uur H. Mis Mariakapel Leuth.

Woensdag 13 maart 09.00 uur H. Mis Beek kl. Bartholomeus.

Donderdag 14 maart 09.00 uur H. Mis Millingen; aansluitend aanbidding tot 18.00 uur. Overleden ouders Heijmink, broers en zussen zuster, Trees Heijmink.

Vrijdag 15 maart 09.00 uur H. Mis Millingen.

Zaterdag 16 maart 09.00 uur H. Mis Millingen; aansluitend rozenkransgebed

Zaterdag 16 maart 19.00 uur H. Mis Ooij (Mannenkoor Beek) – 5e zondag van de veertigdagentijd jaar B. Jan en Wilma Donderwinkel-ten Haaff.

Zondag 17 maart 10.30 uur H. Mis Millingen (Dameskoor). Erik Janssen, Joop Rutten, overleden ouders Heijmink, broers en zussen,zuster Trees Heijmink, Jaargetijde voor Piet Jansen.

Dinsdag 19 maart 19.00 uur H. Mis Mariakapel Leuth

De lezingen vindt u op https://parochienet.nl/nicbaarn/. Op deze manier kunt u gaandeweg vertrouwd worden met de bijbel en u tevens voorbereiden op de viering.

Radio Maria Nederland, te beluisteren via DAB+ en internet (website en de gratis app): 24/7

Familiekoor

Sinds maart 2018 bestaat in de parochie van Millingen aan de Rijn het Familiekoor: een laagdrempelig koor voor kinderen en jongeren mét hun ouders en grootouders: iedereen tussen 4 en 99 jaar kan meedoen. Het koor ondersteunt ongeveer één keer per maand een viering op de zondag­ochtend. Geen lidmaatschap, geen contributie, geen wekelijkse repetitie, maar anderhalf uur voor aanvang van de viering (9:00 uur) worden de liederen doorgenomen. Ervaring is niet nodig. Zangplezier en samen kerk-zijn staan voorop.

Aanmelden (handig, niet verplicht): familiekoormillingen@gmail.com

Bespeel je een instrument? Ook dan ben je welkom! Dirigente Lianne van der Burgt zorgt voor muziek op jouw niveau, zodat je meteen kunt meespelen. Vermeld in dat geval bij de aanmelding welk instrument je bespeelt.