Familiekoor

Sinds maart 2018 bestaat in de parochie van Millingen aan de Rijn het Familiekoor: een laagdrempelig koor voor kinderen en jongeren mét hun ouders en grootouders: iedereen tussen 4 en 99 jaar kan meedoen. Het koor ondersteunt ongeveer één keer per maand een viering op de zondagochtend. Geen lidmaatschap, geen contributie, geen wekelijkse repetitie, maar anderhalf uur voor aanvang van de viering (9:00 uur) worden de liederen doorgenomen. Ervaring is niet nodig. Zangplezier en samen kerk-zijn staan voorop.

Aanmelden (handig, niet verplicht): familiekoormillingen@gmail.com

Bespeel je een instrument? Ook dan ben je welkom! Dirigente Lianne van der Burgt zorgt voor muziek op jouw niveau, zodat je meteen kunt meespelen. Vermeld in dat geval bij de aanmelding welk instrument je bespeelt.